IQ-19. Інтер’єр із металевим характером від Sergey Makhno Architects

Команда відомої української студії Sergey Makhno Architects на чолі з Сергієм Махном створила інтер’єр просторого офісу, розташованого на 19 поверсі одного з престижних бізнес-центрів столиці

Об’єкт: офіс IQ-19, БЦ IQ, Київ
Автори проєкту: Сергій Махно, Ілля Товстоног, Павло Фісенко (Sergey Makhno Architects)
Фото: Андрій Авдєєнко

Інтер’єр цього просторого інноваційного офісу, створеного для відомої інвестиційної компанії, – робота команди професіоналів Sergey Makhno Architects. Розташований на 19 поверсі престижного київського бізнес-центру, він займає площу в 961,02 кв. м. Розробка простору офісу тривала протягом двох років, і зрештою автори отримали бажаний «інтер’єр із металевим характером і динамікою руху вперед». «Якщо оглянути кожен куток кожного кабінету, сумнівів не залишиться – все виконано на роки, совість та професійність команди, що працювала над проєктом», – розповідають дизайнери.

Так, в офісі облаштовано три зони рецепції. Перша – місце зустрічі VIP-клієнтів, обрамлене натуральним каменем: його товсті слеби, з’єднані під різними кутами, прекрасні в своїй неідеальній текстурній поверхні. Стіл виконаний в такт стіні – теж з натурального каменю, обрамленого світлом, що візуально зонує робочий простір, а м’яка зона очікування контрастує з зухвалими бетонними столами.

Одна стіна – у горіхових панелях, інша – у матовому склі. Стелю приміщення прикрашають світильники-кратери, з яких немов ллється тепла лава світла. Вони ж стали провідниками до другої рецепції, де поміж горіхових панелей на стінах стоїть стіл, огорнений рідким металом та осяяний авторськими лампами Loza від Сергія Махна.

У третій зоні рецепції, розташованій в іншій частині офісу, основну стіну прикрашає панно з авторської плитки Tetrapod від Сергія Махна, яка свого часу отримала Red Dot Award. Вдалим доповненням арт-стіни став стіл – поєднання ідеального глянцевого мармуру та брутального боксу граніту. Поряд – м’який куточок та пласти градієнтного скла, що візуально виграшно зонують простір. Рецепція перебуває під світлою вартою керамічних ламп Lakuna також авторства Сергія Махна.

З-поміж багатьох робочих зон варто виділити кабінет генерального директора. Він візуально поділений на три зони: робочий стіл, місце для відпочинку та зону для переговорів. Простір виконано у світлій колірній палітрі з лаконізмом дизайн-рішень: стіна з окисленої міді, обтягнутий шкірою стіл для переговорів, молочні або прозорі двері до лаунж-кімнати – залежно від настрою власника.

Кімнату ж для відпочинку продовжує оксамитова лінія дивану, доповнена мармуровим журнальним столиком. Під стрілами мінімалістичного світильника розташована горіхова підставка для офісних дрібниць, а крізь панорамні вікна відкривається чудовий вид на монумент «Батьківщина-мати» та мальовничі схили Дніпра.

Також важливе місце в просторовому рішенні інтер’єру займає VIP-кімната для переговорів. В ній кольори поділили між собою простір: м’який травертин забрав собі підлогу, стіну та частину стелі, решту взяли звукорозсіювальні сірі панелі та чорний метал. Доповнив простір масивний стіл, в якому скляні панелі поєднали зі вставками зеленого мармуру, а над ним звивається оригінальний «хребет» лампи.

Кабінет заступника директора та суміжну з ним кімнату відпочинку горіхові стіни огорнули пастельною легкістю, а широкий дубовий паркет та панорамні вікна доповнили простір інтер’єру. В кімнаті відпочинку дерев’яні панелі на стінах повторюють вишивку українських рушників, а бетонні столики тримають синє плесо дивану та не дають йому розхлюпатися м’якістю.

Оpen-space автори проєкту зробили максимально світлим та повітряним – частина стелі виконана у вигляді Чумацького Шляху, а над робочими місцями розсипалася оригінальна піксельна розсип. Тут стеля поділена на кілька частин, які можна вмикати окремо та регулювати кількість освітлення.

Округлене смарт-скло відділяє відкритий робочий простір від двох переговорних кімнат та call room, формуючи чітке півколо – міліметр у міліметр. Також існує і закритий оpen-space, простір якого поділений на три робочі зони. На стінах – м’які переливи рідкого металу, під стелею – керамічні лампи Vulyk та Lakuna від Сергія Махна.

Кімната юристів витримана в темних кольорах. У кабінеті головного юриста зорі розсипалися прямо на стіни, а поряд з робочим столом виблискує плесо нічного неба з керамограніту. Важливим простором офісу та улюбленим місцем всіх працівників стали кухня та зона відпочинку. Кухню з барною стійкою доповнили стільці та м’які бокси кольору морського бризу.

У санвузлах рельєфні дзеркальні панелі відбивають світло яскравими переливами, створюючи ефект гри бризу з морською гладдю. Попри те, що єдине джерело освітлення – це LED-стрічка, у кабінках достатньо світла завдяки дзеркальним вигинам стелі.

Опубликовано в журнале №11 (106) ноябрь 2019

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Related Posts

by
Previous Post Next Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Подпишитесь на нашу рассылку