Екологія і чистий мінімалізм

Новий офіс корпорації, створений у жовтні 2019 виглядає як у фільмі про майбутнє: відкритий простір, біонічні форми, інноваційні матеріали та максимально повно відображена філософія компанії

Об’єкт: офіс Biosphere Corporation в Києві
Автори проєкту: MONO architects
Архітектори: Вікторія Оскілко, Анна Каплонська
Графічний дизайн: Pravda design
Фото: Андpій Безуглов

Для архітекторів при роботі над проєктом важливо було не тільки ефективно розташувати робочі зони в open space, але й відобразити філософію і місію компанії. Саме це – одне з головних завдань у створенні офісних інтер’єрів. Після опрацювання 4-х концепцій було ухвалене рішення зупинитися на концепції ідеї чистоти і технологічності.Тобто реалізувати мінімалістичний підхід, але зробити акценти на деталях та інноваційних рішеннях й матеріалах. При цьому підтримувати філософію турботи про екологію, використовуючи перероблені екоматеріали. До речі, саме це — основні принципи компанії та меседжі, які автори проєкту успішно продемонстрували в інтер’єрі.

Автор проєкту Вікторія Оскілко

У центрі офісу розташовані кабінети топ-менеджерів. Вони візуально розділяють приміщення на два департаменти — зона для команди, яка займається товарами для дому, та простір для команди, яка курирує товари гігієни. Таке рішення дозволяє зонувати прості,виділяючи функціональні задачі, і водночас поєднувати працівників спільною метою.

Зовнішні стіни кабінетів топ-менеджменту виконані з подвійного скла для звукоізоляції та кращої концентрації уваги, а ефект закритого простору створюється за допомогою темного тонування скла. Таке рішення дозволило створити своєрідний open space, однак затишний й такий, в якому всім досить комфортно працювати.
Гостей офісу зустрічає ресепшн із білого штучного каменю. Цікава деталь — рухлива сфера посеред моноліту стійки, що символізує постійну динаміку і розвиток корпорації.

За планом будівлі, за стійкою ресепшну розташована глуха стіна, але архітектори знайшли рішення, як зробити цю зону привітною. Лайтбокс освітлює приміщення і створює ефект «відчиненого вікна». Це інноваційне рішення створює атмосферу майбутнього в такому сучасному офісі.

Зону очікування прикрашає незвичайний килим, створений українською художницею Оксаною Левченею за старовинною українською технікою на замовлення Андрія Здесенка. У візерунках килиму можна легко впізнати товари корпорації Biosphere.

Крім того, в офісі є кілька зон-капсул для неформальних зустрічей, виконаних з перероблених матеріалів. Цю ідею запропонував Андрій Здесенко, який брав дуже активну участь у створенні інтер’єру.
Іноді нестандартні рішення приходять під час реалізації технічного завдання. Така історія відбулася зі стіною в переговорній.

Патерн на стіні вирізаний вручну з акустичних панелей за ескізом дизайнерів. Спочатку мала просто поглинати звук, але під час роботи перетворилася на арт-об’єкт за допомогою геометричних візерунків, які нагадують логотип корпорації. Доповнює атмосферу арту світильник, що імітує ланцюжок ДНК. Ці елемента водночас виконують функції декору та мають дуже функціональне призначення.

Опубликовано в журнале №12 (107) декабрь 2019 — январь 2020

Метки: , , , , , , , , , , ,

Похожие

by
Предыдущий пост Следующий пост

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Подпишитесь на нашу рассылку